Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9757
Название: Формування туристського бренду "Карпати" в контексті розвитку туристичної галузі в країнах Центрально-Cхідної Європи
Другие названия: The formation of the tourist brand “Carpathians” in the context of the tourist branch development in the Central and Eastern Europe countries
Авторы: Шандор, Федір Федорович
Дата публикации: 2009
Издательство: Видавництво УжНУ «Говерла»
Библиографическое описание: Шандор, Ф. Формування туристського бренду "Карпати" в контексті розвитку туристичної галузі в країнах Центрально-Східної Європи [Текст] / Ф. Шандор // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Політологія. Соціологія. Філософія / редкол.: М. Вегеш (гол. ред.), В. Андрущенко, О. Бабкіна та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2009. – Вип. 13. – С. 168–171. – Бібліогр.: с. 171 (9 назв).
Серия/номер: Політологія. Соціологія. Філософія;
Краткий осмотр (реферат): Brand in terms of strategy - a means of relationship between the organization and its target groups, aimed at removing a priori existing conflict. There fore, formation of a new geotourism-brend Carpathians which combines mountain system in eastern Central Europe: Ukraine, Hungary, Poland, Slovakia, Romania, Serbia and Austria, will help create a new image of the Carpathians and implementation of programs aimed at increasing investment activities, including build confidence to domestic producers and create programs to attract tourists to the most profitable tourist areas.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9757
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Політологія. Соціологія. Філософія Випуск 13 - 2009

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФОРМУВАННЯ ТУРИСТСЬКОГО БРЕНДУ КАРПАТИ.pdf75.69 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.