Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9757
Title: Формування туристського бренду "Карпати" в контексті розвитку туристичної галузі в країнах Центрально-Cхідної Європи
Other Titles: The formation of the tourist brand “Carpathians” in the context of the tourist branch development in the Central and Eastern Europe countries
Authors: Шандор, Федір Федорович
Issue Date: 2009
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Шандор, Ф. Формування туристського бренду "Карпати" в контексті розвитку туристичної галузі в країнах Центрально-Східної Європи [Текст] / Ф. Шандор // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Політологія. Соціологія. Філософія / редкол.: М. Вегеш (гол. ред.), В. Андрущенко, О. Бабкіна та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2009. – Вип. 13. – С. 168–171. – Бібліогр.: с. 171 (9 назв).
Series/Report no.: Політологія. Соціологія. Філософія;
Abstract: Brand in terms of strategy - a means of relationship between the organization and its target groups, aimed at removing a priori existing conflict. There fore, formation of a new geotourism-brend Carpathians which combines mountain system in eastern Central Europe: Ukraine, Hungary, Poland, Slovakia, Romania, Serbia and Austria, will help create a new image of the Carpathians and implementation of programs aimed at increasing investment activities, including build confidence to domestic producers and create programs to attract tourists to the most profitable tourist areas.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9757
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Політологія. Соціологія. Філософія Випуск 13 - 2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФОРМУВАННЯ ТУРИСТСЬКОГО БРЕНДУ КАРПАТИ.pdf75.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.