Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9814
Назва: КОНЦЕПТУАЛЬНА МОДЕЛЬ РОЗРОБКИ ПІДРУЧНИКІВ НОВОГО ПОКОЛІННЯ ТА ЇХ ВПРОВАДЖЕННЯ У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС ЗАКАРПАТСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Автори: Артьомов, Іван Володимирович
Ключові слова: Вища освіта, євроінтеграція, вища освіта, НДІ, електронні підручники, Higher Education, textbooks, manuals, textbooks of new generation, learning tools, interactive electronic books, educational standards
Дата публікації: 2011
Видавництво: ЗакДУ
Бібліографічний опис: Міжнародний науковий вісник: збірник наукових доповідей за матеріалами ХХІ Міжнародної науково-практичної конфе- ренції «Перспективні шляхи й напрями вдосконалення освіт- ньої системи у світлі Болонського процесу», 16-19 листопада 2010 року / Редкол.: Ф.Г. Ващук (голова), Х.М. Олексик, І.В. Ар- тьомов та ін.; упорядкування К.М. Мовчан.- Ужгород: ЗакДУ, 2011. – Вип. 2(21) – 646 с.—С.128-135.
Серія/номер: Міжнародний науковий вісник;2 (21)
Короткий огляд (реферат): The article examines the practical significance, the need for development and introduction of textbooks-complexes of new generation. The attention to quality, adequacy and compliance with educational standards to contemporary books is paid. Development and implementation of a new generation of textbooks involves extensive testing of their educational activities in universities and various applications. The practical achievements of Transcarpathian State University to preparation a new generation of textbooks are showed, because it is one of the priorities of educational and scientific process, an important factor in improving the theoretical, general and special training for teachers and students.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9814
ISSN: 2218-5348
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (ННІ євроінтеграційних досліджень)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
26.pdf317.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.