Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10126
Назва: Социально-экономический фактор в маркетинговом менеджменте
Інші назви: Социально-экономический фактор в маркетинговом менеджменте
Автори: Брітченко, Ігор Геннадійович
Брітченко, Геннадій Іванович
Ключові слова: ресурсы, лидерство, маркетинговый менеджмент
Дата публікації: 1996
Видавництво: Донецк: ДонГУ
Бібліографічний опис: Г. И. Бритченко. Социально-экономический фактор в маркетинговом менеджменте / Г.И. Бритченко, И.Г. Бритченко // Збірник наукових праць „Международная логистика и маркетинг в странах с переходной экономиикой” - Киев-Донецк: ДонГУ, 1996 – С. 17-19.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10126
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Социально-экономический фактор в маркетинговом менеджменте.pdf6.46 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.