Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10164
Назва: Социальный аспект банковского маркетинга
Інші назви: Социальный аспект банковского маркетинга
Автори: Брітченко, Ігор Геннадійович
Ключові слова: банковский маркетинг, получение прибыли, коммерческие банки, деятельность банка, инвестиционные проекты, инвестиционные вложения, потребительские кредиты, расчетно-кассовое обслуживание
Дата публікації: 30-жов-1997
Видавництво: Донецк: ДонГАУ
Бібліографічний опис: И.Г. Бритченко Социальный аспект банковского маркетинга // Материалы международной научной конференции „Социально-гуманитарные аспекты менеджмента” – Донецк: ДонГАУ, 1997. – С. 37-39.
Серія/номер: ББК 60.55+87+65.050;
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10164
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Социальный аспект банковского маркетинга.pdf2.65 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.