Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10198
Title: Роль маркетингу при побудові сучасної обліково-аналітичної системи підприємства
Other Titles: Роль маркетингу при побудові сучасної обліково-аналітичної системи підприємства
Authors: Брітченко, Ігор Геннадійович
Keywords: обліково-аналітична система підприємства, механізми визначення вартості, облікова вартість активів, ринкова вартість, облікова вартість нерухомості, оприбуткування активу, риокова економіка, маркетингова служба
Issue Date: 27-Nov-2008
Publisher: Полтава: РВВ ПУСКУ
Citation: І.Г. Брітченко Роль маркетингу при побудові сучасної обліково-аналітичної системи підприємства // Збірник тез доповідей на засіданні круглого столу „Актуальні проблеми побудови сучасної обліково-аналітичної системи підприємства” 27 листопада 2008 р.– Полтава: РВВ ПУСКУ. – С. 9 - 11.
Series/Report no.: УДК 657 (477);ББК 65.052.9(4Укр)21
Abstract: Тези розкривають актуальне дискусійне питання щодо ролі маркетингу при обліку та аналізу активів підприємства з метою більшої відповідності даних балансу ринковим умовам господарювання з метою запровадження сучасних методик в національну практику.
Description: Тези розкривають актуальне дискусійне питання щодо ролі маркетингу при обліку та аналізу активів підприємства з метою більшої відповідності даних балансу ринковим умовам господарювання з метою запровадження сучасних методик в національну практику.
Type: Text
Publication type: Тези до статті
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10198
ISBN: 978-966-184-016-3
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.