Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10198
Назва: Роль маркетингу при побудові сучасної обліково-аналітичної системи підприємства
Інші назви: Роль маркетингу при побудові сучасної обліково-аналітичної системи підприємства
Автори: Брітченко, Ігор Геннадійович
Ключові слова: обліково-аналітична система підприємства, механізми визначення вартості, облікова вартість активів, ринкова вартість, облікова вартість нерухомості, оприбуткування активу, риокова економіка, маркетингова служба
Дата публікації: 27-лис-2008
Видавництво: Полтава: РВВ ПУСКУ
Бібліографічний опис: І.Г. Брітченко Роль маркетингу при побудові сучасної обліково-аналітичної системи підприємства // Збірник тез доповідей на засіданні круглого столу „Актуальні проблеми побудови сучасної обліково-аналітичної системи підприємства” 27 листопада 2008 р.– Полтава: РВВ ПУСКУ. – С. 9 - 11.
Серія/номер: УДК 657 (477);ББК 65.052.9(4Укр)21
Короткий огляд (реферат): Тези розкривають актуальне дискусійне питання щодо ролі маркетингу при обліку та аналізу активів підприємства з метою більшої відповідності даних балансу ринковим умовам господарювання з метою запровадження сучасних методик в національну практику.
Опис: Тези розкривають актуальне дискусійне питання щодо ролі маркетингу при обліку та аналізу активів підприємства з метою більшої відповідності даних балансу ринковим умовам господарювання з метою запровадження сучасних методик в національну практику.
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10198
ISBN: 978-966-184-016-3
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.