Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10198
Название: Роль маркетингу при побудові сучасної обліково-аналітичної системи підприємства
Другие названия: Роль маркетингу при побудові сучасної обліково-аналітичної системи підприємства
Авторы: Брітченко, Ігор Геннадійович
Ключевые слова: обліково-аналітична система підприємства, механізми визначення вартості, облікова вартість активів, ринкова вартість, облікова вартість нерухомості, оприбуткування активу, риокова економіка, маркетингова служба
Дата публикации: 27-ноя-2008
Издательство: Полтава: РВВ ПУСКУ
Библиографическое описание: І.Г. Брітченко Роль маркетингу при побудові сучасної обліково-аналітичної системи підприємства // Збірник тез доповідей на засіданні круглого столу „Актуальні проблеми побудови сучасної обліково-аналітичної системи підприємства” 27 листопада 2008 р.– Полтава: РВВ ПУСКУ. – С. 9 - 11.
Серия/номер: УДК 657 (477);ББК 65.052.9(4Укр)21
Краткий осмотр (реферат): Тези розкривають актуальне дискусійне питання щодо ролі маркетингу при обліку та аналізу активів підприємства з метою більшої відповідності даних балансу ринковим умовам господарювання з метою запровадження сучасних методик в національну практику.
Описание: Тези розкривають актуальне дискусійне питання щодо ролі маркетингу при обліку та аналізу активів підприємства з метою більшої відповідності даних балансу ринковим умовам господарювання з метою запровадження сучасних методик в національну практику.
Тип: Text
Тип публикации: Тези до статті
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10198
ISBN: 978-966-184-016-3
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.