Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10275
Title: Специфіка та особливості маркетингових виборчих технологій в Україні
Other Titles: A specific and features of marketings electoral technologies is in Ukraine
Authors: Сущенко, В.
Keywords: виборчі технології
Issue Date: 2009
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Сущенко, В. Специфіка та особливості маркетингових виборчих технологій в Україні [Текст] / В. Сущенко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Політологія. Соціологія. Філософія. До 45-річчя від дня народження Вегеша Миколи Михайловича / ред. кол. В.Андрущенко, О.Бабкіна, В.Бурдяк та ін. – Ужгород : Говерла, 2009. – Вип. 12. – С. 121–126. – Бібліогр.: с. 125–126 (15 назв).
Series/Report no.: Політологія. Соціологія. Філософія;
Abstract: Based on political analysis a description is given of various types of electoral technologies upon the formation and shaping of the institutions of civil society at the current stage, also the forms of negative displays within the framework of organization elections in Ukraine, and manipulating public thinking during the elections progress.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10275
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Політологія. Соціологія. Філософія Випуск 12 - 2009



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.