Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10275
Назва: Специфіка та особливості маркетингових виборчих технологій в Україні
Інші назви: A specific and features of marketings electoral technologies is in Ukraine
Автори: Сущенко, В.
Ключові слова: виборчі технології
Дата публікації: 2009
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Сущенко, В. Специфіка та особливості маркетингових виборчих технологій в Україні [Текст] / В. Сущенко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Політологія. Соціологія. Філософія. До 45-річчя від дня народження Вегеша Миколи Михайловича / ред. кол. В.Андрущенко, О.Бабкіна, В.Бурдяк та ін. – Ужгород : Говерла, 2009. – Вип. 12. – С. 121–126. – Бібліогр.: с. 125–126 (15 назв).
Серія/номер: Політологія. Соціологія. Філософія;
Короткий огляд (реферат): Based on political analysis a description is given of various types of electoral technologies upon the formation and shaping of the institutions of civil society at the current stage, also the forms of negative displays within the framework of organization elections in Ukraine, and manipulating public thinking during the elections progress.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10275
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Політологія. Соціологія. Філософія Випуск 12 - 2009



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.