Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10275
Название: Специфіка та особливості маркетингових виборчих технологій в Україні
Другие названия: A specific and features of marketings electoral technologies is in Ukraine
Авторы: Сущенко, В.
Ключевые слова: виборчі технології
Дата публикации: 2009
Издательство: Видавництво УжНУ «Говерла»
Библиографическое описание: Сущенко, В. Специфіка та особливості маркетингових виборчих технологій в Україні [Текст] / В. Сущенко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Політологія. Соціологія. Філософія. До 45-річчя від дня народження Вегеша Миколи Михайловича / ред. кол. В.Андрущенко, О.Бабкіна, В.Бурдяк та ін. – Ужгород : Говерла, 2009. – Вип. 12. – С. 121–126. – Бібліогр.: с. 125–126 (15 назв).
Серия/номер: Політологія. Соціологія. Філософія;
Краткий осмотр (реферат): Based on political analysis a description is given of various types of electoral technologies upon the formation and shaping of the institutions of civil society at the current stage, also the forms of negative displays within the framework of organization elections in Ukraine, and manipulating public thinking during the elections progress.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10275
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Політологія. Соціологія. Філософія Випуск 12 - 2009



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.