Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12858
Title: | Методи аналізу та формування маркетингової товарної політики сільськогосподарських підприємств |
Other Titles: | Methods of analysis and formation of marketing trade policy for agrarian enterprises |
Authors: | Ларіна, Я. С. Діченко, А. Л. |
Keywords: | маркетингова діяльність, маркетингова товарна політика, сільськогосподарські підприємства, методи, ефективність, аналіз, формування |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Видавничий дім "Гельветика" |
Citation: | Ларіна, Я. С. Методи аналізу та формування маркетингової товарної політики сільськогосподарських підприємств [Текст] / Я. С. Ларіна, А. Л. Діченко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Cерія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2015. – Вип. 3. – С. 108–114. – Бібліогр.: с. 113 (14 назв). |
Series/Report no.: | Міжнародні економічні відносини та світове господарство; |
Abstract: | У статті визначено сутність та структуру поняття «маркетингова товарна політика», встановлено
взаємозв’язок між ефективністю економічної реалізації товарів сільськогосподарського виробництва та використанням
маркетингу в цілому та управління маркетинговою товарною політикою зокрема. Також авторами розглянуто методи
аналізу, формування та ефективної реалізації маркетингової товарної політики сільськогосподарських підприємств.
Ключові слова: маркетингова діяльність, маркетингова товарна політика, сільськогосподарські підприємства, методи, ефективність, аналіз, формування. In the article the essence and structure of the concept of marketing product policy are determined, the relationship between the economic efficiency of goods production and use of marketing in general and management marketing trade policy in particular are established. Also authors defined methods of analysis, development and effective use of marketing commodity policy by agrarian enterprises. Key words: marketing activities, marketing commodity policy, agricultural enterprises, methods, efficiency, analysis, formation. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12858 |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 3 - 2015 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
МЕТОДИ АНАЛІЗУ ТА ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ.pdf | 477 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.