Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1311
Название: Тестування як предмет педагогічних досліджень
Другие названия: Testing as a subject of educational research
Авторы: Староста, Володимир Іванович
Ключевые слова: предмет педагогічних досліджень, завдання в тестовій формі, тестування, педагогічне дослідження
Дата публикации: 2014
Издательство: ДВНЗ "Ужгородський національний університет"
Библиографическое описание: Тестування як предмет педагогічних досліджень / В.І.Староста // Міжнародний науковий вісник: збірник наукових праць /ред. кол. І.В.Артьомов (голова) та ін. – Ужгород: ДВНЗ «УжНУ», 2014. – Вип. 2(9). – 400 с. - С.81-90
Серия/номер: УДК;001:378
Краткий осмотр (реферат): The article is a review of studies of domestic scientists 90 years of XX -beginning of XXI century in the field testing. It is shown that is the creation of a national school of educational measurement, but should be more widely to study the experience of foreign countries where pedagogical testing effectively used for a long time
Описание: Стаття у Міжнародному науковому віснику
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1311
ISSN: 2218-5348
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (ННІ євроінтеграційних досліджень)
Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Староста.pdfСтаття703.94 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.