Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1311
Назва: Тестування як предмет педагогічних досліджень
Інші назви: Testing as a subject of educational research
Автори: Староста, Володимир Іванович
Ключові слова: предмет педагогічних досліджень, завдання в тестовій формі, тестування, педагогічне дослідження
Дата публікації: 2014
Видавництво: ДВНЗ "Ужгородський національний університет"
Бібліографічний опис: Тестування як предмет педагогічних досліджень / В.І.Староста // Міжнародний науковий вісник: збірник наукових праць /ред. кол. І.В.Артьомов (голова) та ін. – Ужгород: ДВНЗ «УжНУ», 2014. – Вип. 2(9). – 400 с. - С.81-90
Серія/номер: УДК;001:378
Короткий огляд (реферат): The article is a review of studies of domestic scientists 90 years of XX -beginning of XXI century in the field testing. It is shown that is the creation of a national school of educational measurement, but should be more widely to study the experience of foreign countries where pedagogical testing effectively used for a long time
Опис: Стаття у Міжнародному науковому віснику
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1311
ISSN: 2218-5348
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (ННІ євроінтеграційних досліджень)
Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Староста.pdfСтаття703.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.