Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24445
Название: КОМУНІКАТИВНИЙ АУДИТ ЯК ЧИННИК ВИБОРУ СТРАТЕГІЇ КОМУНІКАЦІЇ В КОМУНІКАТИВНОМУ МЕНЕДЖМЕНТІ ПІДПРИЄМСТВА
Авторы: Зеліч, Вікторія Вікторівна
Дата публикации: 22-ноя-2018
Краткий осмотр (реферат): Сучасна глобальна економіка перетворюється на систему, що функціонує на основі комунікативних зв’язків. Під комунікативними зв’язками ми розуміємо канали інформації по яким здійснюється обмін інформацією, знаннями, інтелектуальною власністю. Успішними умовами розвитку будь-якої комунікативної системи в сучасному світі є знання, інформація та комунікативні канали. Перетворення інформації в основний ресурс розвитку постіндустріального суспільства зумовлює високі темпи розвитку інформаційного ринку. Успішно функціонувати в його умовах зможуть лише ті інформаційні служби, які зможуть забезпечити конкурентоздатність своїх продуктів та послуг. Така продукція є інформаційним відображенням реальної дійсності у цікавому для користувача аспекті та завжди двояко спрямована, виступаючи посередником між навколишнім світом і суб’єктом, що його пізнає. Тобто виникає наступний ланцюжок: знання автора – інформаційне повідомлення – знання споживача [1, с. 191].
Тип: Learning Object
Тип публикации: Тези до статті
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24445
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
тези Зеліч В.В. Комунікативний аудит.pdf106.91 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.