Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24445
Назва: КОМУНІКАТИВНИЙ АУДИТ ЯК ЧИННИК ВИБОРУ СТРАТЕГІЇ КОМУНІКАЦІЇ В КОМУНІКАТИВНОМУ МЕНЕДЖМЕНТІ ПІДПРИЄМСТВА
Автори: Зеліч, Вікторія Вікторівна
Дата публікації: 22-лис-2018
Короткий огляд (реферат): Сучасна глобальна економіка перетворюється на систему, що функціонує на основі комунікативних зв’язків. Під комунікативними зв’язками ми розуміємо канали інформації по яким здійснюється обмін інформацією, знаннями, інтелектуальною власністю. Успішними умовами розвитку будь-якої комунікативної системи в сучасному світі є знання, інформація та комунікативні канали. Перетворення інформації в основний ресурс розвитку постіндустріального суспільства зумовлює високі темпи розвитку інформаційного ринку. Успішно функціонувати в його умовах зможуть лише ті інформаційні служби, які зможуть забезпечити конкурентоздатність своїх продуктів та послуг. Така продукція є інформаційним відображенням реальної дійсності у цікавому для користувача аспекті та завжди двояко спрямована, виступаючи посередником між навколишнім світом і суб’єктом, що його пізнає. Тобто виникає наступний ланцюжок: знання автора – інформаційне повідомлення – знання споживача [1, с. 191].
Тип: Learning Object
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24445
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези Зеліч В.В. Комунікативний аудит.pdf106.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.