Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/34259
Назва: Перспективи впровадження компонентів проблеморієнтованого навчання у підготовку здобувачів освіти за спеціальностями фахівців мультидисциплінарних реабілітаційних команд.
Автори: Миронюк, Іван Святославович
Ключові слова: проблеморієнтоване навчання, фахівці, мультидисциплінарна реабілітаційна команда
Дата публікації: 2021
Видавництво: ДВНЗ "Ужгородський національний університет"
Бібліографічний опис: Миронюк І.С. Перспективи впровадження компонентів проблем орієнтованого навчання у підготовку здобувачів освіти за спеціальностями фахівців мультидисциплінарних реабілітаційних команд. Матеріали 75-ї підсумкової наукової конференції професорсько-викладацького складу Ужгородського національного університету. Факультет здоров’я та фізичного виховання. м. Ужгород 25 лютого 2021. С.96-98.
Короткий огляд (реферат): Представлено результати дослідження перспектив впровадження компонентів проблеморієнтованого навчання для дисциплін блоку професійної підготовки в форматі мультидисциплінарних команд фахівців в освітньому процесі здобувачів освіти на факультеті здоров’я та фізичного виховання ДВНЗ «УжНУ».
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/34259
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри наук про здоров’я

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Проблеморієнтоване в підготовці МРК_тези.pdf163.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.