Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/34259
Назва: | Перспективи впровадження компонентів проблеморієнтованого навчання у підготовку здобувачів освіти за спеціальностями фахівців мультидисциплінарних реабілітаційних команд. |
Автори: | Миронюк, Іван Святославович |
Ключові слова: | проблеморієнтоване навчання, фахівці, мультидисциплінарна реабілітаційна команда |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | ДВНЗ "Ужгородський національний університет" |
Бібліографічний опис: | Миронюк І.С. Перспективи впровадження компонентів проблем орієнтованого навчання у підготовку здобувачів освіти за спеціальностями фахівців мультидисциплінарних реабілітаційних команд. Матеріали 75-ї підсумкової наукової конференції професорсько-викладацького складу Ужгородського національного університету. Факультет здоров’я та фізичного виховання. м. Ужгород 25 лютого 2021. С.96-98. |
Короткий огляд (реферат): | Представлено результати дослідження перспектив впровадження компонентів проблеморієнтованого навчання для дисциплін блоку професійної підготовки в форматі мультидисциплінарних команд фахівців в освітньому процесі здобувачів освіти на факультеті здоров’я та фізичного виховання ДВНЗ «УжНУ». |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Тези до статті |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/34259 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри наук про здоров’я |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Проблеморієнтоване в підготовці МРК_тези.pdf | 163.73 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.