Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44276
Назва: Сучасна філософія освіти: пошук нової парадигми
Автори: Хазін, В.
Дата публікації: 2005
Видавництво: Вид-во “УжНУ”
Бібліографічний опис: Хазін, В. Сучасна філософія освіти: пошук нової парадигми / В. Хазін // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. І. Блецкан, М. М., Болдижар та ін. – Ужгород : УжНУ, 2005. – Вип. 8. – С. 201–203. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 203 (13 назв)
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Рассматриваются вопрось, современной философии образования. Решающая перспектива философии образования – не формирование единой парадигмы, а осознание различия исходных философско-теоретических предпосылок и принципов. Созда­ние единой парадигмы – путь к формированию унифицированной концепции. В этой связи заслуживает внимание обращение к концепциям развития педагогической теории и практики на основе нелинейного синергетического мышления, а также к предельно­му основанию человеческой личности – к человеческой субьективности.
The article considers problems of coming out from educational crisis, based on new philosophical theory. Among the most important conceptions of educational philosophy the author singles out synergetic and philosophical conceptions of human subjectivity.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1ztpiChQb1D47q-8HNdoXqGb5e5fJqk74/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44276
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 8 - 2005

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота Вип. 8 (2005).pdf1.08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.