Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44498
Назва: Діти-сироти, випускники спеціалізованих шкіл-інтернатів у сфері професійно-технічної освіти
Автори: Баторі-Тарці, Зіта
Ключові слова: дети-сироты, специализированная школа-интернат, легкая умственная от­сталость, интеграция в общество, профессиональное образование, личностно-ориентированнiй подход, children-orphans, specialised boarding-school, easymental backwardness, integration into societ, professional education, personnaly oriented approach
Дата публікації: 2004
Видавництво: Вид-во “УжНУ”
Бібліографічний опис: Баторі-Тарці, Зіта Діти-сироти, випускники спеціалізованих шкіл-інтернатів у сфері професійно-технічної освіти / Зіта Баторі-Тарці // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), В. В. Туряниця, М. І. Блецкан та ін. – Ужгород : УжНУ, 2004. – Вип. 7. – С. 230–234. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 233–234 (7 назв)
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): В статье рассматриваются особенности социализации в условиях интерната; трудности адап­тации к специальной учебной программе; проблемы воспитания, трудоустройства и жилья. Уста­новлено, что для достижения лучших результатов в работе с умственно отсталыми детьми необхо­димо ознакомить преподавателей и мастеров профессионально-технических учебных заведений с особенностями работы с этой категории детей и подключить к этой работе государственные струк­туры социальной защиты и высококвалифицированных социальных работников.
The article considers the issues of expansion of possibilities of mentally backward children-orphans due to the access to the studies at vocational training programme. The features of socialization in the conditions of boarding­school, difficulties of adaptation to the special learning circumstances, problems of employment and habitation are examined. Results show, that children-orphans with an easy mental backwardness can master the facilitated programme of house-painter profession. It is set, that for achievement of the best results in work with mentally backward children it is necessary to acquaint teachers and masters of vocational schools with skills of work with this category of children and involve the governmental social protection services and highly skilled social workers.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1DE45wObm59c2gcAeZLwxek-OsJJ7tVSr/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44498
Розташовується у зібраннях:2004 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 7

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота Вип. 7 (2004).pdf1.23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.