Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/506
Title: Наукові основи використання інтерактивних технологій у школі
Other Titles: Scientific basis for the using of interactive technologies in schools
Authors: Липчанко-Ковачик, Оксана Василівна
Keywords: педагогічні технології, інтерактивні технології, інтеракції, класифікація
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Липчанко-Ковачик, О. В. Наукові основи використання інтерактивних технологій у школі [Текст] / О. В. Липчанко-Ковачик // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 28. – С. 94–97 . – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 96–97 (9 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті аргументовано переваги використан- ня інтерактивних технологій у навчальному проце- сі школи. Зазначено, що вдосконалення навчального процесу у школі потребує цілеспрямованої підготов- ки майбутніх учителів до використання інновацій- них педагогічних технологій, які сприятимуть вияву активності учнів, реалізації особистісно-орієнтова- ного підходу, базуватимуться на діалогічній міжо- собистісній взаємодії учасників навчально-виховного середовища, і які складають основу інтерактивних технологій. Подано різні наукові підходи до класифі- кації інтерактивних технологій. Ключові слова: педагогічні технології, інтерак- тивні технології, інтеракції, класифікація
Description: The advantages of using interactive technologies in the school educational process have been conside red in the article. It has also been indicated, that the improvement of educational process in the school deman ds purposeful training of teachers to be for the implementation of innovative pedagogical technologies. These tech nologies will help to express the pupils’ activity and to realize personality-oriented approach. They are to be ba sed upon dialogical interpersonal interaction of participants of educational-training environment. Variuos scientifi c ap proaches towards the classifi cation of interactive technologies have also been analysed in the article. Key words: pedagogical technologies, interactive technologies, interactions, classifi cation.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/506
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 28 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.