Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/506
Назва: Наукові основи використання інтерактивних технологій у школі
Інші назви: Scientific basis for the using of interactive technologies in schools
Автори: Липчанко-Ковачик, Оксана Василівна
Ключові слова: педагогічні технології, інтерактивні технології, інтеракції, класифікація
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Липчанко-Ковачик, О. В. Наукові основи використання інтерактивних технологій у школі [Текст] / О. В. Липчанко-Ковачик // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 28. – С. 94–97 . – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 96–97 (9 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті аргументовано переваги використан- ня інтерактивних технологій у навчальному проце- сі школи. Зазначено, що вдосконалення навчального процесу у школі потребує цілеспрямованої підготов- ки майбутніх учителів до використання інновацій- них педагогічних технологій, які сприятимуть вияву активності учнів, реалізації особистісно-орієнтова- ного підходу, базуватимуться на діалогічній міжо- собистісній взаємодії учасників навчально-виховного середовища, і які складають основу інтерактивних технологій. Подано різні наукові підходи до класифі- кації інтерактивних технологій. Ключові слова: педагогічні технології, інтерак- тивні технології, інтеракції, класифікація
Опис: The advantages of using interactive technologies in the school educational process have been conside red in the article. It has also been indicated, that the improvement of educational process in the school deman ds purposeful training of teachers to be for the implementation of innovative pedagogical technologies. These tech nologies will help to express the pupils’ activity and to realize personality-oriented approach. They are to be ba sed upon dialogical interpersonal interaction of participants of educational-training environment. Variuos scientifi c ap proaches towards the classifi cation of interactive technologies have also been analysed in the article. Key words: pedagogical technologies, interactive technologies, interactions, classifi cation.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/506
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 28 - 2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
НАУКОВІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У.pdf250.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.