Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/506
Название: Наукові основи використання інтерактивних технологій у школі
Другие названия: Scientific basis for the using of interactive technologies in schools
Авторы: Липчанко-Ковачик, Оксана Василівна
Ключевые слова: педагогічні технології, інтерактивні технології, інтеракції, класифікація
Дата публикации: 2013
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Липчанко-Ковачик, О. В. Наукові основи використання інтерактивних технологій у школі [Текст] / О. В. Липчанко-Ковачик // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 28. – С. 94–97 . – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 96–97 (9 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті аргументовано переваги використан- ня інтерактивних технологій у навчальному проце- сі школи. Зазначено, що вдосконалення навчального процесу у школі потребує цілеспрямованої підготов- ки майбутніх учителів до використання інновацій- них педагогічних технологій, які сприятимуть вияву активності учнів, реалізації особистісно-орієнтова- ного підходу, базуватимуться на діалогічній міжо- собистісній взаємодії учасників навчально-виховного середовища, і які складають основу інтерактивних технологій. Подано різні наукові підходи до класифі- кації інтерактивних технологій. Ключові слова: педагогічні технології, інтерак- тивні технології, інтеракції, класифікація
Описание: The advantages of using interactive technologies in the school educational process have been conside red in the article. It has also been indicated, that the improvement of educational process in the school deman ds purposeful training of teachers to be for the implementation of innovative pedagogical technologies. These tech nologies will help to express the pupils’ activity and to realize personality-oriented approach. They are to be ba sed upon dialogical interpersonal interaction of participants of educational-training environment. Variuos scientifi c ap proaches towards the classifi cation of interactive technologies have also been analysed in the article. Key words: pedagogical technologies, interactive technologies, interactions, classifi cation.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/506
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 28 - 2013

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
НАУКОВІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У.pdf250.77 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.