Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/55145
Назва: Складові елементи маркетингової стратегії фірми
Автори: Куденко, Н. В.
Дата публікації: 2001
Видавництво: ПП "Ліра"
Бібліографічний опис: Куденко, Н. В. Складові елементи маркетингової стратегії фірми / Н. В. Куденко // Науковий вісник Ужгородського університету / редкол.: В. П. Мікловда (гол. ред.), М. І. Пітюлич, С. С. Слава та ін. – Ужгород : Підприємство "Ліра", 2001. – Вип. 8. – С. 100-106. – Бібліогр.: с. 106 (6 назв).
Короткий огляд (реферат): В статье рассмотрены сущность и содержание rлавных составляющих элементов маркетинговой стра­теrии фирмы - миссии фирмы, ее маркетинrовых це­лей, целевых рынков, конкурентных преимуществ и синерrии. Приведены примеры их практического при­менения в маркетинrовой деятельности предприятий.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1mZ0PY8DzAS-DNidFEM5yiG-Wc8v-foVz/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/55145
ISSN: 0869-0782
Розташовується у зібраннях:2001 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. Випуск 8

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тит. Ек. Вип. 8. 2001.pdf1.46 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.