Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/62823
Назва: | Використання технологій доповненої реальності для підвищення рівня задоволеності гостів у готельно-ресторанному бізнесі .. |
Інші назви: | Тетяна Гуштан Використання технологій доповненої реальності для підвищення рівня задоволеності гостів у готельно-ресторанному бізнесі .. |
Автори: | Гуштан, Тетяна Вікторівна |
Ключові слова: | ТЕХНОЛОГІЙ ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ, ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННИЙ БІЗНЕС |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Вид-во УжНУ «Говерла» |
Бібліографічний опис: | Гуштан Т. Тетяна Гуштан Використання технологій доповненої реальності для підвищення рівня задоволеності гостів у готельно-ресторанному бізнесі . Актуальні проблеми розвитку сфери гостинності: перспективи та виклики: матеріали ІІ Міжнародної наукової конференції (24-25 квітня 2024 р.). – Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2024. С. 221-224. |
Короткий огляд (реферат): | У сучасному світі готельно-ресторанний бізнес стає все більш конкурентним, і для залучення та утримання клієнтів підприємства повинні вдосконалювати свої послуги та створювати неповторні враження. Технології доповненої реальності надають унікальні можливості для цього, дозволяючи гостям переживати нові, захоплюючі іммерсивні досвіди, які підвищують рівень задоволення та залишають позитивні спогади. |
Опис: | Для підвищення задоволеності гостей можна запропонувати наступні варіанти застосування технологій доповненої реальності: - можливість покращити комунікацію між персоналом та гостями за допомогою мобільних додатків, що можуть надати гостям інтерактивний тур по готелю або ресторану, показуючи їм важливі місця та надаючи додаткову інформацію про послуги та можливості підприємства; - можливість надання персоналізованого обслуговування гостям за допомогою розпізнавання обличь, технологія може ідентифікувати гостя і надати персоналізовані рекомендації стосовно страв в ресторані, відповідати на їхні запитання або навіть привітати гостя з поверненням; - можливість надання інтерактивних розваг та додаткових послуг гостям шляхом встановлення розумних столів з додатковими функціями доповненої реальності, які дозволять замовляти їжу, дивитися відео або навіть грати у ігри під час очікування на замовлення |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Тези до статті |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/62823 |
ISBN: | 978-617-7825-86-8 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ГУШТАН Т. - ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ЗАДОВОЛЕНОСТІ ГОСТЕЙ У ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ.pdf | 788.35 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.