Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65934
Title: Роль та місце корпоративної культури та її вплив на розвиток підприємництва
Other Titles: Роль та місце корпоративної культури та її вплив на розвиток підприємництва
Authors: Зеліч, Вікторія Вікторівна
Keywords: корпоративна культура, корпоративне управління, корпоративно соціальна відповідальність, організація, управлінська діяльність, трудовий потенціал, соціально-відповідальний маркетинг.
Issue Date: 2017
Publisher: журнал Інфраструктура ринку
Abstract: У статті досліджено поняття, сутність та роль корпоративної культури підприємства, розглянуто основні принципи та особливості формування корпоративної культури підприємства, визначено сутність поняття «корпоративна культура», її види та вплив на розвиток організації.
Description: Необхідність створення концепції та інструментів формування корпоративної культури на підприємстві, є однією з найважливіших складових сталого розвитку підприємства у майбутньому. Основою сталого розвитку є розроблення норм, принципів що є базовими, для формування корпоративної культури та залучення до соціальної відповідальності бізнесу. В умовах забезпечення економічного і соціального розвитку розроблення принципів корпоративної культури та статуту корпоративно соціальної відповідальності підприємства обумовлене важливістю її впливу на діяльність підприємства, а саме, отримання соціальних інвестицій.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65934
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.