Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65934
Название: Роль та місце корпоративної культури та її вплив на розвиток підприємництва
Другие названия: Роль та місце корпоративної культури та її вплив на розвиток підприємництва
Авторы: Зеліч, Вікторія Вікторівна
Ключевые слова: корпоративна культура, корпоративне управління, корпоративно соціальна відповідальність, організація, управлінська діяльність, трудовий потенціал, соціально-відповідальний маркетинг.
Дата публикации: 2017
Издательство: журнал Інфраструктура ринку
Краткий осмотр (реферат): У статті досліджено поняття, сутність та роль корпоративної культури підприємства, розглянуто основні принципи та особливості формування корпоративної культури підприємства, визначено сутність поняття «корпоративна культура», її види та вплив на розвиток організації.
Описание: Необхідність створення концепції та інструментів формування корпоративної культури на підприємстві, є однією з найважливіших складових сталого розвитку підприємства у майбутньому. Основою сталого розвитку є розроблення норм, принципів що є базовими, для формування корпоративної культури та залучення до соціальної відповідальності бізнесу. В умовах забезпечення економічного і соціального розвитку розроблення принципів корпоративної культури та статуту корпоративно соціальної відповідальності підприємства обумовлене важливістю її впливу на діяльність підприємства, а саме, отримання соціальних інвестицій.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65934
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Стаття Зеліч В.В.. Роль і місце корпоративної культури. 06_2017.pdf190.93 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.