Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65934
Назва: Роль та місце корпоративної культури та її вплив на розвиток підприємництва
Інші назви: Роль та місце корпоративної культури та її вплив на розвиток підприємництва
Автори: Зеліч, Вікторія Вікторівна
Ключові слова: корпоративна культура, корпоративне управління, корпоративно соціальна відповідальність, організація, управлінська діяльність, трудовий потенціал, соціально-відповідальний маркетинг.
Дата публікації: 2017
Видавництво: журнал Інфраструктура ринку
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено поняття, сутність та роль корпоративної культури підприємства, розглянуто основні принципи та особливості формування корпоративної культури підприємства, визначено сутність поняття «корпоративна культура», її види та вплив на розвиток організації.
Опис: Необхідність створення концепції та інструментів формування корпоративної культури на підприємстві, є однією з найважливіших складових сталого розвитку підприємства у майбутньому. Основою сталого розвитку є розроблення норм, принципів що є базовими, для формування корпоративної культури та залучення до соціальної відповідальності бізнесу. В умовах забезпечення економічного і соціального розвитку розроблення принципів корпоративної культури та статуту корпоративно соціальної відповідальності підприємства обумовлене важливістю її впливу на діяльність підприємства, а саме, отримання соціальних інвестицій.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65934
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Зеліч В.В.. Роль і місце корпоративної культури. 06_2017.pdf190.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.