Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66615
Назва: ВПЛИВ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ НА ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ НАССР В ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ
Інші назви: ВПЛИВ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ НА ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ НАССР В ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ
Автори: Гуштан, Тетяна Вікторівна
Корсак, Роман Володимирович
Ключові слова: НАССР, ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННИЙ БІЗНЕС
Дата публікації: 2024
Видавництво: Посвіт
Бібліографічний опис: Гуштан Т., Корсак Р. ВПЛИВ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ НА ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ НАССР В ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ. Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Том ХVIІ: Подолання кризових ситуацій у науці та освіті / [Ред.: Я. Ґжесяк, І. Зимомря, В. Ільницький]. Конін – Ужгород – Перемишль – Миколаїв: Посвіт, 2024.С. 215-218
Короткий огляд (реферат): Євроінтеграційні процеси, що відбуваються в Україні відкривають нові можливості для підприємств нашої держави, включаючи готельно-ресторанний бізнес та спрямовані на гармонізацію національних стандартів з європейськими. Такі законодавчі зміни включають в себе вимоги до безпеки та якості харчових продуктів, що є одними з пріоритетних напрямків. Впровадження системи НАССР, яка є обов’язковою в країнах Європейського Союзу, стає необхідністю для українських закладів готельноресторанного бізнесу, щоб відповідати європейським стандартам і правилам
Опис: Для готельно-ресторанного бізнесу – це означає необхідність адаптації до нових нормативних актів та стандартів. Впровадження НАССР допомагає закладам відповідати цим високим вимогам безпечності та якості, підвищуючи довіру споживачів та зміцнюючи свою репутацію на ринку. Велика кількість споживачів туристичних послуг є обізнаними в сфері безпеки харчових продуктів та все частіше очікують, що заклади громадського харчування будуть дотримуватися високих стандартів, аналогічних європейським. Впровадження НАССР дозволяє закладам готельно-ресторанного бізнесу відповідати цим очікуванням, підвищуючи довіру споживачів та зміцнюючи свою репутацію на ринку
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66615
ISBN: 978-617-8487-33-1
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.