Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66626
Title: ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ
Other Titles: ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ
Authors: Корсак, Роман Володимирович
Keywords: Штучний інтелект, готельно-ресторанний бізнес
Issue Date: 2024
Publisher: Посвіт
Citation: Корсак Р. ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ. Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Том ХVIІ: Подолання кризових ситуацій у науці та освіті / [Ред.: Я. Ґжесяк, І. Зимомря, В. Ільницький]. Конін – Ужгород – Перемишль – Миколаїв: Посвіт, 2024.С. 235-238
Abstract: Використання штучного інтелекту (ШІ) у готельно-ресторанному бізнесі відіграє важливу роль у підвищенні ефективності, покращенні якості обслуговування та створенні інноваційних рішень. «ШІ» дозволяє автоматизувати багато рутинних процесів, таких як бронювання номерів, управління інвентарем, обробка платежів та персоналізовані рекомендації для гостей. Це значно знижує навантаження на персонал, зменшує ризик помилок і підвищує загальну продуктивність підприємства.
Description: Однією з ключових переваг «ШІ» є можливість аналізу великих обсягів даних для прийняття обґрунтованих рішень. Наприклад, за допомогою алгоритмів машинного навчання готелі можуть аналізувати поведінку клієнтів, їхні вподобання та історію попередніх відвідувань, щоб надавати індивідуалізовані послуги та пропозиції. Це сприяє підвищенню рівня задоволеності клієнтів та створенню унікальних вражень від перебування в готелі чи ресторані
Type: Text
Publication type: Тези до статті
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66626
ISBN: 978-617-8487-33-1
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.