Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66626
Назва: ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ
Інші назви: ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ
Автори: Корсак, Роман Володимирович
Ключові слова: Штучний інтелект, готельно-ресторанний бізнес
Дата публікації: 2024
Видавництво: Посвіт
Бібліографічний опис: Корсак Р. ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ. Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Том ХVIІ: Подолання кризових ситуацій у науці та освіті / [Ред.: Я. Ґжесяк, І. Зимомря, В. Ільницький]. Конін – Ужгород – Перемишль – Миколаїв: Посвіт, 2024.С. 235-238
Короткий огляд (реферат): Використання штучного інтелекту (ШІ) у готельно-ресторанному бізнесі відіграє важливу роль у підвищенні ефективності, покращенні якості обслуговування та створенні інноваційних рішень. «ШІ» дозволяє автоматизувати багато рутинних процесів, таких як бронювання номерів, управління інвентарем, обробка платежів та персоналізовані рекомендації для гостей. Це значно знижує навантаження на персонал, зменшує ризик помилок і підвищує загальну продуктивність підприємства.
Опис: Однією з ключових переваг «ШІ» є можливість аналізу великих обсягів даних для прийняття обґрунтованих рішень. Наприклад, за допомогою алгоритмів машинного навчання готелі можуть аналізувати поведінку клієнтів, їхні вподобання та історію попередніх відвідувань, щоб надавати індивідуалізовані послуги та пропозиції. Це сприяє підвищенню рівня задоволеності клієнтів та створенню унікальних вражень від перебування в готелі чи ресторані
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66626
ISBN: 978-617-8487-33-1
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.