Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66680
Назва: РОЛЬ ГАСТРОНОМІЧНОГО ТУРИЗМУ В РОЗВИТКУ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ
Інші назви: РОЛЬ ГАСТРОНОМІЧНОГО ТУРИЗМУ В РОЗВИТКУ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ
Автори: Гуштан, Тетяна Вікторівна
Годя, Іван Михайлович
Ключові слова: гастрономічний туризм, готельно-рестолранний бізнес
Дата публікації: 2024
Видавництво: Посвіт
Бібліографічний опис: Гуштан Т., Годя І. М. РОЛЬ ГАСТРОНОМІЧНОГО ТУРИЗМУ В РОЗВИТКУ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУРозвиток сучасної освіти і наукинауки: результатирезультати, проблемипроблеми, перспективиперспективи. Том ХVIІ: Подолання кризових ситуацій у науці та освіосвіті / Ред .: Я. ҐжесякҐжесяк, І. ЗимомряЗимомря, В. ІльницькийІльницький]. КоніКонін – Ужгород – Перемишль – МиколаївМиколаїв: Посвіт , 20 2024. С. 211-215.
Короткий огляд (реферат): Гастрономічний туризм набирає популярності у світі як одна з найпривабливіших форм туристичної діяльності, яка інтегрує культурний, економічний та соціальний аспекти. В сучасному глобалізованому світі подорожі стали невід’ємною частиною життя багатьох людей. При цьому, туристи все частіше віддають перевагу досвіду, що дозволяють глибше зануритися в культуру відвідуваних країн [7, 84; 8, 120]. Саме тут на перший план виходить гастрономічний туризм, який не лише задовольняє потреби гурманів, але й сприяє розвитку готельно-ресторанного бізнесу.
Опис: Основна ідея гастрономічного туризму полягає в тому, щоб подорожі включали в себе відвідування місцевих ресторанів, дегустацію національних страв і напоїв, уч-асть у кулінарних майстер-класах, фестивалях та ярмарках, що присвячені місцевій кухні. Це не лише розширює кругозір туристів, але й дає їм змогу відчути дух місцевої культури через її гастрономічні традиції. З підписанням угоди про асоціацію з ЄС для України відкрилися нові ринки, що дають змогу розширити коло своєї діяльності та привабити нових споживачів. При цьому доцільно було б переймати досвід найближчих країн-сусідів, що відносно недавно, також проходили подібні трансформації та можуть поділитися особливос-тями впровадження тих чи інших методів просування національного продукту в умо-вах глобалізації.
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66680
ISBN: 978 -617 -8487 -33 -1
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.