Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70581
Назва: | Психолого-педагогічні умови успішної підготовки педагога-фахівця у вищому навчальному закладі |
Інші назви: | Psychological and pedagogical conditions of successful teacl,er training іn а higher educational institution. |
Автори: | Кобрій, Ольга Миколаївна |
Ключові слова: | підготовка педагога-фахівця,, демократична взаємодія, вищий навчальний заклад, самостійна робота студентів,, суб'єкт навчальної діяльності,, діяльнісний підхід,, teacher training,, а higher educational institution, student autonomous work,, аn agent of educational activities,, аn educational activity approach,, democratic interaction. |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | УжНУ " Говерла" |
Бібліографічний опис: | Кобрій, О. Психолого-педагогічні умови успішної підготовки педагога-фахівця у вищому навчальному закладі / О. Кобрій // Педагогічні інновації у фаховій освіті : зб. наук. пр. / голов. ред. В.І. Смоланка. – Ужгород : УжНУ " Говерла", 2015. – Вип. 1 (6). – С. 131–135. – Бібліогр.: с. 134–135 (7 назв). – рез. укр., англ. |
Серія/номер: | Педагогічні інновації у фаховій освіті; |
Короткий огляд (реферат): | Охарактеризовано зміни, що передовсім передбачають діяльнісний підхід до навчально-виховного процесу та перехід до демократичної взаємодії його учасників. The author has characterised the changes that primarily involve аn activity approach to the educational process and transition to the democratic acher-student interaction. |
Опис: | https://drive.google.com/file/d/1ErBf6t1nGvGckj7ug6WtIj152dKFdejx/view?usp=sharing |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70581 |
Розташовується у зібраннях: | Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 1(6). 2015 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Титулка.pdf | 295.3 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.