Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70581
Назва: Психолого-педагогічні умови успішної підготовки педагога-фахівця у вищому навчальному закладі
Інші назви: Psychological and pedagogical conditions of successful teacl,er training іn а higher educational institution.
Автори: Кобрій, Ольга Миколаївна
Ключові слова: підготовка педагога-фахівця,, демократична взаємодія, вищий навчальний заклад, самостійна робота студентів,, суб'єкт навчальної діяльності,, діяльнісний підхід,, teacher training,, а higher educational institution, student autonomous work,, аn agent of educational activities,, аn educational activity approach,, democratic interaction.
Дата публікації: 2015
Видавництво: УжНУ " Говерла"
Бібліографічний опис: Кобрій, О. Психолого-педагогічні умови успішної підготовки педагога-фахівця у вищому навчальному закладі / О. Кобрій // Педагогічні інновації у фаховій освіті : зб. наук. пр. / голов. ред. В.І. Смоланка. – Ужгород : УжНУ " Говерла", 2015. – Вип. 1 (6). – С. 131–135. – Бібліогр.: с. 134–135 (7 назв). – рез. укр., англ.
Серія/номер: Педагогічні інновації у фаховій освіті;
Короткий огляд (реферат): Охарактеризовано зміни, що передовсім пе­редбачають діяльнісний підхід до навчально-виховного процесу та перехід до демократичної взаємодії його учасників.
The author has characterised the changes that primarily involve аn activity approach to the educational process and transition to the democratic acher-student interaction.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1ErBf6t1nGvGckj7ug6WtIj152dKFdejx/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70581
Розташовується у зібраннях:Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 1(6). 2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка.pdf295.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.