Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70581
Название: | Психолого-педагогічні умови успішної підготовки педагога-фахівця у вищому навчальному закладі |
Другие названия: | Psychological and pedagogical conditions of successful teacl,er training іn а higher educational institution. |
Авторы: | Кобрій, Ольга Миколаївна |
Ключевые слова: | підготовка педагога-фахівця,, демократична взаємодія, вищий навчальний заклад, самостійна робота студентів,, суб'єкт навчальної діяльності,, діяльнісний підхід,, teacher training,, а higher educational institution, student autonomous work,, аn agent of educational activities,, аn educational activity approach,, democratic interaction. |
Дата публикации: | 2015 |
Издательство: | УжНУ " Говерла" |
Библиографическое описание: | Кобрій, О. Психолого-педагогічні умови успішної підготовки педагога-фахівця у вищому навчальному закладі / О. Кобрій // Педагогічні інновації у фаховій освіті : зб. наук. пр. / голов. ред. В.І. Смоланка. – Ужгород : УжНУ " Говерла", 2015. – Вип. 1 (6). – С. 131–135. – Бібліогр.: с. 134–135 (7 назв). – рез. укр., англ. |
Серия/номер: | Педагогічні інновації у фаховій освіті; |
Краткий осмотр (реферат): | Охарактеризовано зміни, що передовсім передбачають діяльнісний підхід до навчально-виховного процесу та перехід до демократичної взаємодії його учасників. The author has characterised the changes that primarily involve аn activity approach to the educational process and transition to the democratic acher-student interaction. |
Описание: | https://drive.google.com/file/d/1ErBf6t1nGvGckj7ug6WtIj152dKFdejx/view?usp=sharing |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Стаття |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70581 |
Располагается в коллекциях: | Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 1(6). 2015 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Титулка.pdf | 295.3 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.