Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70581
Title: Психолого-педагогічні умови успішної підготовки педагога-фахівця у вищому навчальному закладі
Other Titles: Psychological and pedagogical conditions of successful teacl,er training іn а higher educational institution.
Authors: Кобрій, Ольга Миколаївна
Keywords: підготовка педагога-фахівця,, демократична взаємодія, вищий навчальний заклад, самостійна робота студентів,, суб'єкт навчальної діяльності,, діяльнісний підхід,, teacher training,, а higher educational institution, student autonomous work,, аn agent of educational activities,, аn educational activity approach,, democratic interaction.
Issue Date: 2015
Publisher: УжНУ " Говерла"
Citation: Кобрій, О. Психолого-педагогічні умови успішної підготовки педагога-фахівця у вищому навчальному закладі / О. Кобрій // Педагогічні інновації у фаховій освіті : зб. наук. пр. / голов. ред. В.І. Смоланка. – Ужгород : УжНУ " Говерла", 2015. – Вип. 1 (6). – С. 131–135. – Бібліогр.: с. 134–135 (7 назв). – рез. укр., англ.
Series/Report no.: Педагогічні інновації у фаховій освіті;
Abstract: Охарактеризовано зміни, що передовсім пе­редбачають діяльнісний підхід до навчально-виховного процесу та перехід до демократичної взаємодії його учасників.
The author has characterised the changes that primarily involve аn activity approach to the educational process and transition to the democratic acher-student interaction.
Description: https://drive.google.com/file/d/1ErBf6t1nGvGckj7ug6WtIj152dKFdejx/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70581
Appears in Collections:Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 1(6). 2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Титулка.pdf295.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.