Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71532
Назва: Цінова політики підприємства готельно-ресторанного бізнесу: поняття та фактори впливу.
Автори: Попик, Мар'яна Михайлівна
Шулла, Роман Степанович
Ханас, Уляна Ярославівна
Дата публікації: 2024
Видавництво: Сучасні тренди, реалії і перспекетиви розвитку туризму та готельно-ресторанної справи: матеріали Міжнародної наукової конференції (23-24 травня 2024 р.) Хмельницький: ХНУ.
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71532
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zbirnuk_tourism_hnu-22.08.24.pdf2.82 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.