Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/73767
Title: СЕЗОННІСТЬ У ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ ЗАХІДНОЇ УКРАЇНИ: ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
Other Titles: СЕЗОННІСТЬ У ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ ЗАХІДНОЇ УКРАЇНИ: ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
Authors: Гуштан, Тетяна Вікторівна
Keywords: сезонність, готельно-ресторанний бізнес, західна Україна
Issue Date: 2025
Publisher: Посвіт
Citation: Гуштан Т. СЕЗОННІСТЬ У ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ ЗАХІДНОЇ УКРАЇНИ: ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ.Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Том ХVIІІ: Методологічні інновації в дослідженнях і викладанні: від теорії до практики / [Ред.: Я. Ґжесяк, І. Зимомря, В. Ільницький]. Конін – Ужгород – Перемишль – Миколаїв: Посвіт, 2025 С.193-195.
Abstract: Сезонність є одним із ключових чинників, що впливає на готельно-ресторанний бізнес, особливо в регіонах з вираженими змінами туристичних потоків упродовж року. Вона визначає рівень завантаженості закладу, обсяги доходів, потребу в персоналі, закупівлі продуктів та інші операційні процеси. Грамотне стратегічне планування та оптимізація витрат можуть допомогти мінімізувати негативні наслідки сезонних коливань і підвищити прибутковість підприємства.
Description: Основним чинником сезонності є нерівномірність попиту, яка може спричинити значні коливання у виручці. Високий сезон зазвичай приносить максимальні доходи, але супроводжується зростанням витрат на персонал, маркетинг, закупівлю продуктів і підготовку інфраструктури. Натомість у низький сезон зниження кількості гостей може призвести до простою закладу та фінансових труднощів.
Type: Text
Publication type: Тези до статті
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/73767
ISBN: 978-617-8487-65-2
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.