Search


Current filters:



Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-8 of 8 (Search time: 0.002 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2014Маркетингова стратегія розвитку банку: елементи та етапи розробкиВарцаба, Віра Іванівна; Дюлай, Є.В.
2014Футуристичний маркетинг як інструмент забезпечення конкурентоспроможності банкуОгородник, Валерія Олегівна; Варцаба, Віра Іванівна; Дюлай, Є.В.
2014МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ БАНКУ: ЕЛЕМЕНТИ ТА ЕТАПИ РОЗРОБКИВарцаба, Віра Іванівна; Дюлай, Є.В.
2014ВПЛИВ ФАКТОРУ СЕЗОННОСТІ НА ДІЯЛЬНІСТЬ МАЛОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА ТУРИСТИЧНО-РЕКРЕАЦІЙНОЇ СФЕРИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІВарцаба, Віра Іванівна
2014Модель парето-ефективних стосунків контрагентів ринку з позицій концепції інкременталізму як основа гармонізації їх цілей та інтересівВарцаба, Віра Іванівна
2014Програмно-цільовий метод як інструмент вдосконалення бюджетного плануванняВарцаба, Віра Іванівна; Траньович, Юлія Петрівна
2014Проблеми фінансового забезпечення розвитку малого бізнесуВарцаба, Віра Іванівна; Кампо, Георгіна Михайлівна
2014-09-26ПРОБЛЕМИ ФІНАНСОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОЗВИТКУ МАЛОГО БІЗНЕСУВарцаба, Віра Іванівна; Кампо, Георгіна Михайлівна