Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/29768
Название: Особливості організації роботи служби прийому та розміщення готельного підприємства у сучасних умовах
Другие названия: Особливості організації роботи служби прийому та розміщення готельного підприємства у сучасних умовах
Авторы: Мокань, Д.
Корсак, Роман Володимирович
Ключевые слова: Служба прийому та розміщення
Дата публикации: 2020
Издательство: Ужгород
Библиографическое описание: Мокань Д. Особливості організації роботи служби прийому та розміщення готельного підприємства у сучасних умовах : курс. пр. / Д. Мокань ; наук. кер. Р. В. Корсак ; МОН України, ДВНЗ "УжНУ", Ф- т туризму та міжнар. комунікацій, Каф. турист. інфраструктури та готельно-ресторан. госп-ва. – Ужгород, 2020.
Серия/номер: 241 - готельно-ресторанна справа;
Краткий осмотр (реферат): Актуальність теми обумовлена тим, що існує потреба підвищення якості і швидкості готельних послуг, процес надання яких, починається саме із служби прийому і обслуговування.
Описание: Курсова робота складається з вступу, трьох розділів, загальних висновків, списку використаних джерел, який складається з 24 позицій. Загальний обсяг роботи становить 33 сторінки.
Тип: Text
Тип публикации: Препринт
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/29768
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
титульна.docx18.8 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть
ЗМІСТ.docx20.68 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.