Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/29768
Назва: Особливості організації роботи служби прийому та розміщення готельного підприємства у сучасних умовах
Інші назви: Особливості організації роботи служби прийому та розміщення готельного підприємства у сучасних умовах
Автори: Мокань, Д.
Корсак, Роман Володимирович
Ключові слова: Служба прийому та розміщення
Дата публікації: 2020
Видавництво: Ужгород
Бібліографічний опис: Мокань Д. Особливості організації роботи служби прийому та розміщення готельного підприємства у сучасних умовах : курс. пр. / Д. Мокань ; наук. кер. Р. В. Корсак ; МОН України, ДВНЗ "УжНУ", Ф- т туризму та міжнар. комунікацій, Каф. турист. інфраструктури та готельно-ресторан. госп-ва. – Ужгород, 2020.
Серія/номер: 241 - готельно-ресторанна справа;
Короткий огляд (реферат): Актуальність теми обумовлена тим, що існує потреба підвищення якості і швидкості готельних послуг, процес надання яких, починається саме із служби прийому і обслуговування.
Опис: Курсова робота складається з вступу, трьох розділів, загальних висновків, списку використаних джерел, який складається з 24 позицій. Загальний обсяг роботи становить 33 сторінки.
Тип: Text
Тип публікації: Препринт
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/29768
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
титульна.docx18.8 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити
ЗМІСТ.docx20.68 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.