Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8758
Назва: Міжнародна маркетингова діяльність підприємств в умовах глокалізації
Автори: Жуков, Святослав Августович
Ключові слова: Маркетинг в системі торгівлі, готельно-ресторанного та туристичного бізнесу, глобалізація, глокальний маркетинг, регіональний маркетинг, транснаціональний маркетинг, глобальний маркетинг, глокальна стратегія, глобальна стратегія, міжнародна маркетингова діяльність, глокалізація, регіоналізація
Дата публікації: 25-лют-2015
Видавництво: Хмельницький кооперативний торговельно-економічний інститут, Збірник наукових праць (серія: «Економічні науки»)
Бібліографічний опис: / Жуков С.А. // Збірник наукових праць Хмельницького кооперативного торговельно-економічного інституту (серія: «Економічні науки»). – 2015. – № 9. – С. 415-418. (0,40 д.а.)
Короткий огляд (реферат): В науковій статті досліджений сучасний розвиток таких процесів, як глобалізація, регіоналізація та їх гібриду – глокалізації. Автором зазначені причини та передумови зміни орієнтації міжнародної маркетингової діяльності підприємств з урахуванням сучасних тенденцій розвитку глокалізації. Визначені шляхи переорієнтації: з глобальної стратегії на регіонально орієнтовану (транснаціональну) та змішану – глокальну маркетингову стратегію розвитку підприємства.
Тип: Image
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8758
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Хмельницьк Zbirnik9.pdf26.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.