Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-9 of 9 (Search time: 0.002 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Теоретико-методичні засади маркетингового забезпечення господарюючого суб’єктаКорж, М. В.; Чуніхіна, Т. С.; Korzh, Marina; Chunikhina, Tetyana
2023Асортиментні концепції в системі збуту підприємствМолнар, Олександр Сергійович; Ільченко, Олексій Юрійович; Головей, Василь Васильович
2023Діагностика проблем збутової політики підприємств в умовах ринкового функціонуванняМолнар, Олександр Сергійович; Кошута, Віолетта Віталіївна; Богдан, Євгенія Василівна
2023Оцінка ефективності стратегічного маркетингового управління збутом підприємствМолнар, Олександр Сергійович; Міца, Владислав Володимирович; Тихонов, Вадим Олександрович
2023Аналіз кон’юнктури ринку продукції та її конкурентоспроможностіМолнар, Олександр Сергійович; Бровді, Маріанна Іванівна; Лозинець, Олександр Анатолійович
2023Аналіз здійснення товарної політики на підприємствахМолнар, Олександр Сергійович; Попович, Михайло Михайлович; Тимчик, Олександр Миколайович
2023Діагностика процесу стратегічного маркетингового управління збутом підприємствМолнар, Олександр Сергійович; Свищо, Золтан Золтанович; Штефанець, Ніколетта В’ячеславівна
2023Концептуальні підходи до формування ефективної збутової політики підприємствМолнар, Олександр Сергійович; Важинський, Федір Анатолійович; Колодійчук, Анатолій Володимирович
2021Маркетингові стратегії управління збутом підприємствМолнар, Олександр Сергійович; Андрійчук, Едуард Сергійович; Салтикова, Ніколетта Василівна