Browsing by Subject competitiveness

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 13 to 32 of 64 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2022State Regulation of Tourism Development and Competition in the Tourism Industry: EU Experience for UkraineКривенкова, Руслана Юріївна; Kryvenkova, Ruslana
2022State Regulation of Tourism Development and Competition in the Tourism Industry: EU Experience for UkraineSira, Evelina; Prokopenko, Tetiana; Zatsepina, Nataly; Domyshche-Medyanyk, Alla; Kryvenkova, Ruslana; Сіра, Евеліна Олександрівна
2019Study of the modern production and economic relations of the enterprises of agricultural complex in Poltava regionБрітченко, Ігор Геннадійович; Britchenko, Igor; Bezpartochna, Olesia; Jarosz, Piotr; Radochonska-Jarosz, Renata
2023Аналіз ефективності управління системою збуту підприємствМолнар, Олександр Сергійович; Приставський, Орест Віталійович; Церковнюк, Аліна Володимирівна
2023Аналіз здійснення товарної політики на підприємствахМолнар, Олександр Сергійович; Попович, Михайло Михайлович; Тимчик, Олександр Миколайович
2023Аналіз кон’юнктури ринку продукції та її конкурентоспроможностіМолнар, Олександр Сергійович; Бровді, Маріанна Іванівна; Лозинець, Олександр Анатолійович
2023Асортиментні концепції в системі збуту підприємствМолнар, Олександр Сергійович; Ільченко, Олексій Юрійович; Головей, Василь Васильович
2022Використання земельних ресурсів сільськогосподарських підприємствМолнар, Олександр Сергійович; Даріуш, Анастасія Петрівна; Король, Василь Іванович
2017Вплив глобалізації на формування державної аграрної політики в контексті її правового забезпеченняСидоров, Я. О.
2019Вплив інформаційних технологій на світову торгівлюАнтоненко, К. В.; Дмитрук, В. С.; Antonenko, Ekaterina; Dmitruk, Vitaliy
2023Діагностика проблем збутової політики підприємств в умовах ринкового функціонуванняМолнар, Олександр Сергійович; Кошута, Віолетта Віталіївна; Богдан, Євгенія Василівна
2023Діагностика процесу стратегічного маркетингового управління збутом підприємствМолнар, Олександр Сергійович; Свищо, Золтан Золтанович; Штефанець, Ніколетта В’ячеславівна
2019Ділова репутація як визначальний фактор формування бренду підприємстваСелезньова, О. О.; Стренковська, А. Ю.; Євдокімова, О. М.
2018Економіко–математичне обґрунтування вдосконалення фінансових важелів для забезпечення стійкості розвитку регіональнихкластерів в УкраїниЗамковий, О. І.
2022Ефективний розвиток підприємництва, інтеграції та кооперації і покращення фінансового забезпечення господарствМолнар, Олександр Сергійович; Кошун, М.М.; Савчинець, А.В.
2023Змістово-технологічне забезпечення процесу формування конкурентоспроможності майбутніх учителів математикиПовідайчик, Михайло Михайлович
2020Класифікація факторів впливу на збут продукціїМолнар, Олександр Сергійович; Булеца, Надія Володимирівна; Гіцій, Ніколетта Шандорівна; Осика, Дарина Іванівна
2019Конкурентоспроможність агропромислової галузі в контексті розвитку інтеграційної взаємодіїКрутько, М. А.
2023Концептуальні підходи до формування ефективної збутової політики підприємствМолнар, Олександр Сергійович; Важинський, Федір Анатолійович; Колодійчук, Анатолій Володимирович
2019Макрорегуляторне забезпечення конкурентоспроможності вітчизняних ТНКБусарева, Т. Г.; Busarieva, Tatyana