2007 / Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Спецвипуск 23 : [78] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo

Перегляд
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 61 до 78 з 78
Дата випускуНазваАвтор(и)
2007Боротьба з нелегальною міграцією та стимулювання контактів між людьми в транскордонному співробітництвіУстич, Сергій; Передрій, Олександр
2007Проблеми розвитку СЕЗ Закарпаття в контексті концепції сталого розвитку ЗакарпаттяБойко, Микола Миколайович; Бойко, Ярослав Миколайович
2007Забезпечення конкурентоспроможності туристичного продукту Закарпаття в контексті транскордонного співробітництваРевть, Ю. І.
2007Дослідження й оцінка розвитку консюмеризму в Закарпатській областіДочинець, Н. М.
2007Стратегія формування конкурентоспроможності підприємства в умовах транскордонного співробітництваМойсеєнко, Ірина Павлівна; Дронюк, Іванна Мирославівна; Цмонь, Оксана Іванівна
2007Маркетинг рекреаційних територій як інструмент формування та розвитку транскордонного співробітництва у туристично-рекреаційній сферіЧерчик, Лариса Миколаївна
2007Поняття особливості "маркетингу стратегії розвитку"Жуков, Святослав Августович; Лазар, Василь Федорович; Студеняк, Петро Юрійович; Проскура, Володимир Федорович
2007Маркетинговий менеджмент у транскордонному економічному співробітництвіЄрмошеико, Микола Миколайович
2007Використання маркетингу регіонів в транскордонному співробітництвіМікула, Н. А.; Дейнека, О. І.
2007Періодизація розвитку маркетингу в УкраїніЛилик, Ірина
2007Роль маркетингу у прикордонних економічних відносинах України з країнами-членами Європейського СоюзуЧучка, Іван Михайлович; Студеняк, Ігор Петрович
2007Транскордонне економічне співробітництво-важливий і дієвий механізм євроінтеграції УкраїниМікловда, Василь Петрович
2007Сучасний стан українсько-угорського транскордонного економічного співробітництваНусер, Ернест Ернестович
2007Проблеми маркетингової освіти в УкраїніМигалина, Юрій Вікентійович
2007Розвиток міжнародних ринків праці в контексті проблем зайнятостіРуденко, Наталя Валентинівна
2007Регіональний маркетинг як складова стратегічного потенціалу областіЩелкунова, Олена Володимирівна
2007-10-10Транскордонне співробітництво в енергетичному секторі Закарпаття з точки зору євроінтеграційних і глобалізаційних процесівДенисюк, Сергій Петрович; Радиш, Ігор Петрович
2007-10-10Вплив маркетингу на покращення ефективності управління економікою міста МукачеваРадиш, Ігор Петрович; Боднар, Адік Васильович
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 61 до 78 з 78
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed