2022 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 1(50) : [72] Collection home page

Logo

Browse
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 61 to 72 of 72
Issue DateTitleAuthor(s)
2022Комунікативна спрямованість вивчення розділу "Будова слова" в початковій школіГірняк, Світлана; Розлуцька, Галина Миколаївна
2022Використання мультиплікаційних фільмів у формуванні природознавчої компетентності дітей молодшого шкільного вікуГарбар, Світлана
2022Роль групової роботи у навчанні писемного мовлення англійською мовою старшокласниківГарапко, Віталія; Молнар, Габріела
2022Формування здоров'язбережувальної компетентності в учнів молодшого шкільного вікуВолошин, Олена Романівна
2022Навчальний діалог у сучасній вищій школі: психодидактичний контекстВихрущ, Віра Олександрівна
2022Аспекти формування педагогічної свідомості викладачів вищої школиВарнавська, Інна В’ячеславівна
2022Мовні преференції серед учнів угорськомовних шкіл Закарпаття (за результатами фокус груп)Варга, Наталія Іллівна; Гвоздецька, Богданна Григорівна
2022Вимоги щодо діяльності вчителя в сучасних умовахВансач, Петер
2022Роль фахівців економічної галузі у створенні в суспільстві інклюзивного середовищаБуйняк, Мар'яна; Миронова, Софія
2022Використання частково-пошукового та пошукового методів навчання у процесі вивчення математичних дисциплін в аграрних ЗВОБорозенець, Наталія Сергіївна
2022Особливості формування і розвитку пізнавального інтересу у студентів немовних факультетів при навчанні іноземної мовиБондар, Галина; Іванчук, Анна
2022Суб’єкт-специфічні критерії визначення обдарованості в освітньому серидовищі Великої БританіїБартош, Олена Павлівна
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 61 to 72 of 72
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed