2022 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 1(50)
: [72]
Collection home page
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 61 to 72 of 72
Issue Date | Title | Author(s) |
2022 | Комунікативна спрямованість вивчення розділу "Будова слова" в початковій школі | Гірняк, Світлана; Розлуцька, Галина Миколаївна |
2022 | Використання мультиплікаційних фільмів у формуванні природознавчої компетентності дітей молодшого шкільного віку | Гарбар, Світлана |
2022 | Роль групової роботи у навчанні писемного мовлення англійською мовою старшокласників | Гарапко, Віталія; Молнар, Габріела |
2022 | Формування здоров'язбережувальної компетентності в учнів молодшого шкільного віку | Волошин, Олена Романівна |
2022 | Навчальний діалог у сучасній вищій школі: психодидактичний контекст | Вихрущ, Віра Олександрівна |
2022 | Аспекти формування педагогічної свідомості викладачів вищої школи | Варнавська, Інна В’ячеславівна |
2022 | Мовні преференції серед учнів угорськомовних шкіл Закарпаття (за результатами фокус груп) | Варга, Наталія Іллівна; Гвоздецька, Богданна Григорівна |
2022 | Вимоги щодо діяльності вчителя в сучасних умовах | Вансач, Петер |
2022 | Роль фахівців економічної галузі у створенні в суспільстві інклюзивного середовища | Буйняк, Мар'яна; Миронова, Софія |
2022 | Використання частково-пошукового та пошукового методів навчання у процесі вивчення математичних дисциплін в аграрних ЗВО | Борозенець, Наталія Сергіївна |
2022 | Особливості формування і розвитку пізнавального інтересу у студентів немовних факультетів при навчанні іноземної мови | Бондар, Галина; Іванчук, Анна |
2022 | Суб’єкт-специфічні критерії визначення обдарованості в освітньому серидовищі Великої Британії | Бартош, Олена Павлівна |
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 61 to 72 of 72